2012. október 26., péntek

Dr Hauschka termékek

Na de mégis erőt veszek magamon.
forrás: http://www.timeakerkow.com/Dr.Hauschka.htm
3,5 éve használok kizárólag dr Hauschka termékeket, és rendszeresen, 6 hetente jártam kozmetikushoz, tisztításra. Nem érzek hatalmas előrelépést az ügyben, a bőrőm most is pocsék, tele mitesszerrel, és természetesen egy-két pattanás is bejátszik. Persze ezt főként közelről lehet látni, de hátugye én onnan nézem. Neem mondom a bőrőm állaga, tapintása csudaszép, nincs rajtam egy kanyi ránc se, de azért így amikor már az életem B oldalát játszom, akkor ne legyek már állandóan pattanásos. Így ma döntöttem, és váltok.
Szóval én szerettem a Hauschkát, biztos vissza fogok még rá térni, de nekem nem elég hatásos. Nekem ennél több kell, több erő, vagy több hatás, mert 3 év alatt azért...többet várok na. Sosem volt igazán szép bőröm, de a terhessség alatt rengeteget romlott. Előtte volt egy rövid idő talán, amikor úgyahogy, de nekem ez nem az igazi. Ennél volt már jobb is, nem homeopátiás szerekkel is, és most azt gondolom, ha holnpa meghalok, legalább ne tökig pattanásosan. DrB szerint sem arra kell készülni, hogy majd 70 évesen defasza bőröm lesz...
Ettől függetlenül ajánlom, mert sok olyan embert ismerek, akinek ultrára bejött, többek között anyámnak is, aki 70 éves, és 10-15-öt le tagadhat az arca alapján. Vagy egy volt kolléga, aki 40 helyett tényleg 30nak néz ki, üde hamvas csodaarccal.
 10/8-ra értékelem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése