2012. július 25., szerda

Dr House - utolsó évad

Végignéztem az egész Dr House-t, mind a 8 évadot. Nem érzem magam ettől egy hősnek, nagyon élveztem, végig. Kevés olyan szál volt, ami nem jött be, vagy felesleges volt - ilyen volt pl Amber, Wilson barátnője. Nekem nagyon nem hiányzott, nem bántam, hogy meghalt, sőt. Valahogy nem bírom azt a színészt (Anne Dudek), lehet, hogy a lapátkezek zavarnak annyira... naszóval amikor meghalt, kicsit túlzottnak találtam Wilson senyvedését, nekem nem úgy tűnt, hogy annyira oda vannak egymásért, hogy ez lenne élete szerelme, vagy hogy olyan sokáig voltak együtt.
Kicsit erőltetett volt, hogy az eredeti gárda maradt (Foreman, Chase, Cameron), amikor megérkezett az új (13, Taub, Kutner). Az már jobb volt, amikor Cameron végre megszűnt, és Chase és Foreman csatlakozott. Namindegy, azért végig jó volt a színvonal.

És a legjobb, a 8. évad volt. Ütős befejezés, nagyon tetszett, hogyúgymondjam nem bírtam letenni, szinte egyben végignéztem. Jó, hogy csak Wilson és House maradt, hogy alapvetően az ő barátságuk lett a lényeg az egészben. Ja, a kínai csaj, haláli. Vagy koreai volt? :)

Nézzétek meg.

10/10, teljesen egyértelműen. Imádtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése