2012. március 27., kedd

Még 22 nap - megváltozom??

Sokszor vagyok úgy vele, hogy megváltozom, nem iss egészen én, hanem inkább bizonyos dolgokat másképp csinálok. Így vagyok pl a takarítással is. Többet kéne, vagy többször kéne, ráadásul alaposabban kéne, örömmel kéne ésígytovábbilag. És mégsem. Úgy takarítok, mintha a fogamat húznák. És ez csak egy, van egypár elképzelés a fejemben, hogy mit hogyan kéne csinálnom, de valahogy, valamiért mégsem úgy csinálom. És csak kép marad, az idő meg megy előre, nekem meg vágyaim vannak, és elvárásaim magammal szemben, amik úgy maradnak.
Az indok vagy nagyon összetett, vagy nagyon egyszerű. Egyrészt elég nyilvánvalóan lustagyerek vagyok, mindig is az voltam. Másrészt meg... másrészt meg... nem tudom. Nem tudom miért nem megy, ha csak apránként is.
Mindent megcsinálok, amit kell, tovább halasztom, mint kéne, és nem nagy örömmel. Kiolvastam milyen a FlyLady program, hátha akkor. Akkor sem... mondjuk voltak benne vicces dolgok, az tény.
Kicsit kisarkítottam most a takarításra, de a lényeg szerintem érthető.
Másnak ez vajon hogy megy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése