2011. november 29., kedd

Dumazsínház - Godot

Barták meglepetésszerűen elvittek minket a Dumaszínházba vasárnap, mármint tényleg meglepetés volt, amíg oda nem értünk, nem tudtuk, hogy hova megyünk. Amikor először voltam ott, akkor is így mentem, de ez nem erre a lapra tartozik.

Maga a Godot nagyon kicsi, össze ültetik az embereket, alig van hely, viszont ittam egy kellemes Villányi Portugiesert, a többiek sör-pálinka kombón voltak, állítólag a pályinka nem volt kiemelkedő.  Egyikünk evett egy hamburgert, nem kóstoltam bele, de kiválóan nézett ki, és aki ette, meg is dícsérte. Szép adag volt, nem túl sok, pont kellemesen ehető.

A műsoron: Feldméri Péter szerintem most nem hozta magét annyira, hallottam őt már viccesebben is, de kellemetes volt, amolyan előétel-féle, felkészített arra, ami még jön. Zsók Levente nekem új szereplő, nem láttam Showder-klubot egy ideje. Viszont remek meglepetés volt, még kicsit kiforratlan talán, vagy túlizgulós, nem tudom, mindenesetre olyanokat mondott, hogy térdcsapkodtam. Aztán jött volna a Szöllősy-Csák Gedeon Gergely, de késett, ezért Szupkay Viktor adott egy 10-15 perces szösszenetet. Látszik a rutin, kellő mennyiséggel szórta a poénokat, bár szerintem most kicsit összeszedetlen volt, lehet, hogy nem volt összerakva annyira még, de nem vvolt ez nagyon feltűnő, csak kekec vagyok, Viktor remek volt. Aztán befutott Szöcsögő (SzCsGG), és kabátban, táskában, és szerintem bemindenezve adta elő magát, az imént leírrt viccen kívül más annyira nem tetszett. Ő volt aznap a leggyengébb, sajnáltam, mert azért tud. Ennél sokkal jobban vgy többet.
És aztán jött az este fénypontja, ami mindentt vitt, Aranyosi Péter. Tőle még ilyen jót nem hallottam, végig vinnyogva vihogtunk, könnytörölve, egymást csapkodva röhögtünk. Fantasztikus volt.

Szóval köszönjük az estét, aki még nem volt, menjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése