2011. szeptember 3., szombat

májtisztítás tapasztalat

Itt volt az ideje, hogy megcsináljam a Somlósi Lajos-féle máj és epevezeték tisztító kúrát. A kúra pontos megnetét több helyen meg lehet találni a neten, a bejegyzés végén megtalálod, én most csak azt írom le, nekem milyen volt.

Naszóval elhatároztam, hogy megcsinálom, mert. Mert nem úgy éreztem magam a bőrömben, ahogy. Az egész úgy kezdődik, hogy a kiszemelt napon gyümölcsöt reggelizel. Ez okés is volt, mondjuk olyan dél és kettő között már veszett éhes voltam, de szerencsére kettőkor már program volt, meg kellett csinálni a keserűsós vizet, és betenni a hűtőbe. Szokásomhoz híven nem méricskéltem pontosan ki mindent, csak úgy szemre. Szóval undorvíz lehűtve, lélek felkészítve, így vártam este hatig. Akkor ittam meg az első adag undorvizet. Hát. Nem olyan vészes ám, nincs jó íze, arra érdemes felkészülni. Lehűtve kevésbé érezhető (mert persze amikor csináltam, akkor is megkóstoltam). Egyben lehúztam a 2 decit. Addigra azért már elég kába volt, fájt a fejem, de ezt annak tudtam be, hogy a méreganyagok elindultak belőlem kifelé, azok gonoszkodnak. Este 8kor a második adag undorvíz, ez könnyebben ment. Ekkor indult be a hasmenésem is. Paráztam, hogy fű, most elrontom az egészet.... 9kor a grapefruitokat betettem melegvízbe, hogy könnyebb legyen majd kifacsarni, és háromnegyed 10-kor nekiláttam az ital elkészítésének. kicsivel több mint 1 deci extraszűz olivaolaj, 2 deci piros húsú grapefruitlé, 20 csepp grapefruitmag kivonat. Jól összekeverni. Elmentem fogat mosni, esti rutint elvégeztem, átvetkeztem pizsamába, majd egy húzásra letoltam a cuccot. Nem volt rossz íze, de lehet, hogy a fogmosás segített benne. Utána uzsgyi az ágyba, mert mihamarabb vízszintbe kell kerülni, hogy ne jöjjön ki azonnal a cucc. Hányingert leküzdöttem, popómat összeszorítottam, és a szebb jövőre gondolva próbáltam mihamarabb elaludni. Ilyenkor háton kell feküdni, vagy max a jobb oldaladon. Hajnali négykor arra ébredtem, hogy most megyek hányni, már itt is van a torkomban a cucc. Felültem, lélegeztem mélyeket, és átkoztam magamat, hogy ha már eddig kibírtam, akkor mi a dunnafaszért nem megy tovább. Ment. Reggel embert elindítottam útjára, elvégre nem kell a tisztulásomat hallgatnia. Megittam a harmadik adag undorvizet. Ledőltem. Aztán pattantam is fel, és nekiláttam a tisztulásnak. Olyan dolgok jöttek ki, ami az alábbi kúraleírásban le vannak jegyezve, nem részletezném, mert úrinőnek neveltek. 2 óra múlva mégegy adag undivíz, ezt már alig bírtam lenyelni. És utána nem túl gyakran, de olyan kétóránként azért a slozin csücsültem, az újsgáot már ki sem hoztam. Este 7kor lett vége.

Hogy jobb-e? Egyelőre igen, de nem tudom, hogy hosszabb távon micsoda hatása lesz rám. Nyilván újra kéne csinálni ahhoz, hogy tényleg minden kijöjjön. Meglátjuk egy hónap múlva.

Ha van tapasztalatod, véleményed, azt nagyon várom, mert nem tudom másnak milyen.



Májtisztító kúra
Somlósi Lajostól (ősi recept szerint, Dr. Hulda Clark leírása is ezen alapul: www.drclark.net)

Előkészületek:
• A májtisztítás előtt a paraziták kiűzésével kezdjük. (Lásd Béltisztítás!)
• A 10 napos vesetisztító kúra is nagyon fontos a májtisztítás megkezdése előtt. (Lásd Vesetisztítás!)
• Ne vegyünk magunkhoz újabb mérgeket! (Lásd Mindennapi mérgeink!)
Egy nappal a májtisztítás előtt mindenképp hagyjuk abba a parazitairtó programot és a vesetisztító kúrát is.

Hozzávalók
- Keserűsó (magnézium-szulfát) 4 evőkanál (100 g)
- Extra szűz olívaolaj 1¼ dl
- Pirosbélű grapefruit frissen, kézzel facsart leve szűrve (1 nagy vagy 2 kisebb érett gyümölcs, kb. 1¼ dl)
- Zölddió kivonat (cukor nélkül, Szt. János napján szedett dióból), vagy propolisztinktúra, vagy grapefruit-magolaj (a paraziták elpusztítására) 10-20 csepp
- Altatótea (hársfa vagy macskagyökér)
- Befőttesüveg (800 ml-es, jól záró fedővel, a keserűsó oldat készítéséhez)
- Filctoll az oldat negyedrészeinek bejelölésére
- 3 dl-es üvegpohár vagy porcelánbögre a keserűsó-adagok megivásához
Nem feltétlenül szükséges:
- Mérőedény (az 1 ¼ dl kiméréséhez)
- Vastag, kanyarodós műanyag szívószál (hogy ne érezzük a keserű ízt)
- Műanyag szűrő (a WC lefolyóba illő méretű, a kijövő kövek összegyűjtésére, hogy lássuk a tisztítás ered-ményét)

Végrehajtás:
A májtisztítást úgy időzítsük, hogy két nyugodt napunkra essen (se telefon, se csengő, se más elintéznivaló!), és lehetőleg utána is tudjunk egy napot pihenni. Mint minden tisztulást, a fogyó Hold segíti.
Lázas fekvőbetegen ne csináljuk, egyéb ellenjavallata nincs.
A siker érdekében rendkívül fontos az időpontok pontos betartása!

Első nap:
Zsírmentes és fehérjeszegény reggelit együnk. (Gyümölcsöt, gabonát) Így az epe megsokszorozódik, és nő a nyomás a májban. A nagyobb nyomás pedig több követ fog kipréselni.
Reggeli után már ne együnk semmit!
14.00: Oldjuk fel a 4 evőkanál keserűsót ¾ liter tiszta vízben, majd az oldatot osszuk el 4 felé. Az üveg falán is bejelölhetjük a 4 egyenlő részt. (Ha lehűtjük, nem olyan keserű, de szobahőmérsékleten jobb inni!)
18.00: Igyuk meg az első adag keserűsóoldatot. (Ez meglepően édes!)
20.00: Igyuk meg a második adag keserűsóoldatot. (Ez már keserédes, de nem rossz.)
21.00 Frissen felvágott grapefruitból préseljünk ki 1 ¼ dl levet, és szűrjük le a kis üvegbe, majd az üveget lezárva állítsuk meleg vízbe.
21.15: Az 1¼ dl olívaolajat jól záródó üvegben, az ugyanannyi leszűrt grapefruitlevet és a cseppeket (zöld-dió, propolisz vagy grapefruit-magolaj) rázzuk össze egyenletessé. (Baracklé színű és habzó lesz.)
21.45: Készítsünk az ágy mellé altató teát.
22.00: Újra felrázás után lassan kortyolva, 5 perc alatt, álló testhelyzetben igyuk meg az elkészített olajos italt, majd rögtön feküdjünk le. (Nagyon finom! Ha mégis szívószálat használunk, nem érezzük az ízét.)
Legalább 20 percig feküdjünk mozdulatlanul a hátunkon. Félóra után oldalunkra fordulhatunk, és igyunk altatóteát. Figyeljünk arra, mi történik bennünk, hogyan tisztul a májunk. Ezt érezni is fogjuk (fájdalom nél-kül), mert a keserűsó megnyitotta a csatornákat. Aludjunk el minél hamarabb – talán még altatótea sem kell.
Második nap:
6.00 után: Felkelés után igyuk meg a harmadik adag keserűsós vizet. (Ez már igen!)
Ettől erős sugárban megindul a mérgek ürítése: a víz aljára száll le az ürülék, a koleszterin a tetején úszik, s ha szűrőt tettünk a lefolyóba, benne maradnak a kiürült kövek.
Ha hányingerünk van, légzőgyakorlattal mulasszuk el.
A vécéremenések közt feküdjünk tovább.
2 órával később: Igyuk meg a negyedik (utolsó) keserűsóoldatot, és feküdjünk vissza pihenni. A teljes ürítés után elkezdhetünk enni, de csak olyat, amihez nem kell epe (gyümölcslé, főtt zöldséglé, gabonapép), este vacsorára már más könnyű ételt is.
A kúrát beöntéssel zárjuk.
Visszaesés, levertség, a tünetek újbóli megjelenése esetén meg kell ismételni a tisztítást!
Egyébként a májtisztító kúrát évente egyszer elég elvégezni.

Ez a májtisztítás még 80%-os elhalás után is újraépíti a májat. Fogyókúrák előtt is kötelező elvégezni az önmérgezés elkerülésére! Emésztési bajok, allergiák, asztma, ciszták, depresszió, hát-és ízületi fáj-dalmak, cukorbetegség, epebajok esetén különösen ajánlott.
Csak tiszta májjal nyílik meg a hit, majd a megtapasztalás és a bizonyosság felé vezető út! (A máj a Hit otthona testünkben.)

5 megjegyzés:

  1. szia! =)
    ami itt a sorok végi zárójelekben van, azokhoz tudnál küldeni linket? hol találhatók meg?
    • A májtisztítás előtt a paraziták kiűzésével kezdjük. (Lásd Béltisztítás!)
    • A 10 napos vesetisztító kúra is nagyon fontos a májtisztítás megkezdése előtt. (Lásd Vesetisztítás!)
    • Ne vegyünk magunkhoz újabb mérgeket! (Lásd Mindennapi mérgeink!)

    VálaszTörlés
  2. Szia, bocs, hogy csak most...
    Hat nemigen emlekszem, de a netrol masoltam ki, probalom megkeresni majd a forrast, es jelzem. Egyelőre nem talalom en se...

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Érdeklődnék, hogy hosszútávon mi volt a tapasztalatod ?
    Most fontolgatom, hogy megcsinálom a kúrát és próbálok tájékozódni.

    VálaszTörlés
  4. SZIASZTOK,IGENFONTOS ANNYISZOR HAVONTA ELVÉGEZNI A KÚRÁT HA MÁR ELKEZDTÜK,MÍG AZ ÖSSZES EPEKŐ ELFOGY BELŐLÜNK.UTÁNNA ELÉG ÉVENTE EGYSZER ELVÉGEZNI MINDEN JÁTÉKSZABÁLYT BETARTVA,NEKEM 3 ÉV,27 TISZTÍTÁS ÉS MÁR MEG IS VOLT.SZIVESEN SEGÍTEK HA ELAKADTOK ,BÍZZ MAGADBAN ,TARTS KI. ÜDV.ROBI

    VálaszTörlés
  5. Érdeklődnék,ha gyógyszereket szedek,amiket este is be kellene venni,azt hogy kell megoldani?xarelto,rytmonorm.

    VálaszTörlés