2011. szeptember 4., vasárnap

Entourage vélemény (első 3 éved alapján)

Két dolog miatt néztem csak meg. Az egyik, mert most itt csak ez van velem, a másik, meg mert rokon javasolta. Elsőre nem tetszett. Ha lenne nálam más film is, inkább azt nézném, de nincs, csak olyan, amit már láttam. Így túljutottam az érdektelenségi fázison. A cím frankó, a magyar hülyeség (Törtetők.... pont nem erről szól balfékek. a kíséretről szól, ami a sztár mellett, mögött halad. Olyan szépen megmutatják több sztár, többféle kíséretét)
Csak az első három évadot láttam, hátra van még van 5 ha jól láttam, és most már meg is fogom nézni. Nem maga a történet érdekel, vagyis az is egy kicsit, hanem ahogy előadják, az a fenomenális. Kettő tetszik nagyon, Ari az ügynök (Ari Gold, színész: Jeremy Piven), a másik meg Drama (Johnny Chase, a színész: Kevin Dillon). Szerintem miattuk érdemes nézni, mert az alakításuk hatalmas.
A történet elég egyszerű, nyilvánvalóan önéletrajzi ihletésű (Mark Wahlberg talán??), egy színész életét mutatja meg, Hollywoodban, őrülettel, bulikkal, ügynökökkel vitákkal, barátokkal, szóval a kísérettel. Azt lehet látni, hogy a pénzt nem sajnálták belőle, kurva jól van megcsinálva. Néha unalmas, de minden részben van valami, ami miatt kihagyhatatlan.
Összességében 5 pontból 4-et adnék érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése