2011. augusztus 11., csütörtök

Az Ellátó Kert

Már 6 éve is annak, hogy utoljára voltam igazi romkocsmának. Hű, ez mekkora hazugság, mert a legutóbbi foci EB egy részét a Kertemben néztem. Hát ezen lépjünk akkor túl, és maradjunk abban, hogy már annyira öreg vagyok, hogy 6 év is eltelt azóta, hogy olyan helyeken jártam, mint a Szimplakert, Kuplung, és a többi, ami eszembe sem jut. Még több idő eltelt azóta, hogy olyan helyeken jártam, mint a Holdudvar (a legeslegeredetebbi helyén, alig emberekkel) vagy a Gozsdu udvar (amikor még nem puccosították meg).
Az Ellátó Kertben tegnap voltam először, azt kell mondjam, hogy hozta a formát, elvárásoknak megfelelően. Kellemes méret, szakadt asztalok, a sör jó, csapolva lehet kapni 4 félét, akik rozét ittak, azok is meg voltak elégedve, mert tolták rendesen. Van ping-pong, csocsó, meg volt valami zene is, amit nem hallgattam meg, lévén cimbikkel cimboráltam, ittam.
Ami hiányzott nekem az a sima sültkrumpli, vagy a zsíroskenyér, mert itt spanyol kaják voltak. Azokat én nem szeretem, de a többieknek az is bejött, szóval nyilván jók. Meglehet, hogy túlságosan a Pántlika felhozatalát szoktam meg, héjában sült krumplival, mézes-mustáros öntetes salátával, DoktorB-nek hamburgerekkel, ja, meg hummusszal.
Mérő még a pálinka felhozatal, abból kettő volt, ami szóba jöhet (mert ugye 1. mézeset nem iszunk, 2. ágyasat nem iszunk, mert... ezt máskor), az alma pálinka jó volt.
Felszolgálás nincs, odabattyogsz a pulthoz, megrendeled, meghallgatod a "jópofa" nyáron pincért játszó bölcsész beszólását, kifizeted, oszt visszasasszézol a helyedre. Ez este 8-ig frankó, de utána mér kényelmetlen, mert sokan vannak, nyomakodni kell, székek közötti labirintusban kitalálni, merre menjél.
Csak az emberek.... tehát az nekem már nem fér be, hogy amikor leülök egy székre (iskolapadhoz való kb, de nem gond ez), le kell vakarnom 3 rágót, és az asztalon is volt kettő odaszáradva. Hát ezt miért? Még a firkákat is megértem, de ezt....

Összességében a helynek 5 pontból 4-et adnék, vagy 4-es alát. Visszamegyek, ha muszáj, de nem lesz a kedvenc helyem. Szeretem a felszolgálást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése