2011. június 24., péntek

titok könyvek

Van az a könyv, a Titok. Nem olvastam végig, kölcsönkértem, belenéztem, olvasgattam hozzászólásokat fórumokon (a legjobb az a kislány volt, aki nagyon éhes volt, és arra gondolt, hogy anyukája ad neki enni, és megtette. Nahát...), és nem hittem benne. Aztán körülnéztem az itten könyvesboltba, és leesett az állam. Azannya, itt nem csak titok van. Itt van egy nagy halom angyalos könyv, de tényleg nagy halom, 2 polcnyi, hogy az angyalok hogyan segítenek az életeden. Van külön könyv Rafael angyalnak. Na meg van szintén kétpolcnyi varázsige könyv. Megmondják ha azt akarod, hogy a volt szeretőd mostani szeretőjének testét lepje el az ótvar, akkor egy kígyó lehántott bőrét áztasd diólébe, majd teliholdkor mosd meg vele volt szeretőd mostani szeretőjét jelképező félig leégett gyertyát. Meztelenül. No.
Fura, hogy ezek itt ennyire mennek. Vajon a TV előtt eltöltött idővel ez valamilyen kapcsolatban van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése