2011. június 14., kedd

APR? birkafölde providentje

Az APR a teljes hitel mutató. A Quickquid nevű szervezet APR-je 1734%. Nem viccelek, Ezerhétszázharmincnégy százalék. Így hirdetik magukat a TV-ben, ja, és ez csak representative.... ehhez képest az otthoni provident kutyafül.
Ha már a TV-nél tartunk, a másik amit nem mindig veszek be, az a charity reklámok. Értem én, hogy kell, és Birkaföld bennszülöttei adakozók, és hogy csak havonta 2-3 fontocskát kell fizetni, de hogy állandóan szenvedő afrikai gyerekeket mutatnak, azért kicsit nekem sok. Szívesen segítenék én mindegyiknek, meg tudom is, hogy nagyon kell, de egy kissé zavar. Mert más nyomorát nehéz nézni, és én erre külön érzékeny vagyok, nem tudom miért; vagy neveltetésileg alakultam így, vagy az van, amit a New Scientistben olvastam, hogy egyes emberekben fiziológiai elváltozásokat észleltek, amikor azok más fájdalmát látták. Nem bírom, ha fáj valakinek valami, sem élőben, sem filmekben, végtelenül meg tud esni a szívem bárkin, akiről azt gondolom, hogy nem elég boldog, vagy valamiért senyved. (legyen ember vagy állat). Na nem vagyok valami puding, kemény vagyok mint a gyémát, mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése