2011. április 19., kedd

meg hát

Megrendeltem az ajándékokat.  Már hetek óta nézem mit lehetne, és ma reggel egy mozdulattal meg is rendeltem. Remélem ideér időre, mert... Brikafölde már csak az esküvőnek él, félek, hogy csak utána postáznak,  ami nekem már késő. Én évfordulólázban égek.
Na viszont az esküvőláz elég komoly, minden második műsor erről szól, a boltokban bögrét, kendőt, terítőt, bugyit, polót, fűnyírót, vödröt lehet kapni zászlóval, fényképpel. Ja, és persze komplett szabadnap lesz, ami azt jelenti, hogy a következő 2 hétben 3 szabadnapot adnak: Nagypéntek, Húsvéthétfő, Esküvőpéntek.
Viszont kezdek én is elbirkaföldülni, mert már fejből tudom, hogy a a cod = tőkehal, a haddock is = tőkehal, csak az foltos, és bár egész életemben utáltam, most elkezdtem megkívánni a halat. Hm. Szóval meg kell találnom a tőkéletes fish and chips receptet - bár csak a fish részt, mert a chips már megy. Tegnap pl rákot ettem (prawn) salátával, mennyei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése