2011. április 14., csütörtök

csomag

A várt 3 csomagból most érkeett meg a második, ez egészen Kanadából, sok szeretettel nekem. A hamradik nem is fog jönni, nem tudom, hogy ott engem búrtak át, vagy a posta volt ilyen, mindenesetre a pénzemet visszakaptam, nem is gond, de kellett volna a könyv. De megérte várakozni. Tegnap megjött az új adag méhpempőm is, szóval most már nagyon egészséges is leszek.

Viszont van itt egy, ami. Olvastam a New Scientist-ben egy interjút (The man who would banish evil) Simon Baron-Cohen-nel, aki egy híres autizmus kutató (majdnem autista kutatót írtam), és szerinte törölni kéne a gonosz szót. Merthogy azok, akik a halom gonoszságot művelik a világban egymással, igazából azért gondoszok, mert nincs bennük empátia, így lehetnek borderline-ok, pszichopaták, stb. Szóval nem gonoszok. Nos, biztos igaza is van, mert okos, és híres, és minden, de szerintem akik másokat kínoznak, azok igenis gonoszok, és a szó konnotációja miatt mindenképpen ki kell mondani ezt feléjük is, még akkor is, ha nem érdekli őket. Nem lehet mentség, hogy ja, bocs, zéró empátiám van, ezért bármit megtehetek.

Ma a városban véletlenül meglökött egy csávó, és azt mondta bocs, miközben én az udvarias sorry-mat motyogtam. Fel sem eszméltem, hogy utánafussak, hogy hahó, jól hallottam, az én nyelvemet használod? kivagy, mivagy? De aztán elnéztem hátulról, és rájöttem, nem is akarom megismerni, járásából ítélve az az öntelt undokbéka fajta, amit jobban szeretek nem ismerni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése