2011. április 11., hétfő

csapda

Nem voltunk itt egy hétig - vagy mondjam azt, hogy itthon? És akkor hova mentünk? Haza? Na mindegy is, szóval egy hétre hazautaztunk, otthonról nem volt jó írni. Van egy csomó minden, de főként az, hogy a nemizgulás művészetében előreléptem, ez bíztatásra is adhatna okot, de állandó lélekkutatásban vagyok, hogy megtudjam, vajon beleestem-e az önámítás üvegfalú csapdájába. Üvegfalú, mert kinézel belőle, és ugyanazt látod, mint egyébként, csak amit a látottról gondolsz más, mint amikor nem vagy a csapda mélyén.

Ma volt jó kis köd, megpróbáltam leképzeni, amikor rájöttem, hogy igen béna a fényképezőgépünk, pedig én vettem (nem mintha ebben ügyes lennék) Kéne tán jobb? Ahhoz kéne tudnom miaz a záridő, meg a másik, ami már esembe sem jut. A vízcseppes pókháló sem sikerült elsőre, de most büszkülök.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése