2011. március 20., vasárnap

káposztasavanyítás

Annyi mindenről akartam volna most írni, de mégis a savanyodó káposztáról számolok be elsőnek. Tegnap is, ma is megnéztem, egyelőre még nem rohadt be, és kezdetnek nekem ez már igen jó hír. Nincs rossz szaga (nincs szaga), és teljesen ugyanúgy néz ki, mint amikor beletettem. Reménykeltő, na de mostanában már annyiszor hagytam my hopes up, hogy egyre nehezebben viselem a csalódást, még ha csak a káposzta-nem-savanyodik- hanem-berohad az okozója. Olyan mintha valaki a lelkemből harapdálna ki falatokat.

Viszont elkezdtem méhpempőt enni, mert azt olvastam, hogy az nagyon jót tesz. Azt szeretem ebben az országban, hogy megrendelem interneten, kifizetem, és másnapra itt van. És a postás itt hagyja az ajtó előtt, nem kell bemenni a Nagypostára, sorban állni legalább félórát, mert ugye mindenki munka után ér csak rá... Szóval megrendeltem itt: http://www.summerbee.co.uk/ meg is érkezett, meg is kóstoltam.
Valami nagyon édes, nagyon finomat vártam, ehelyett valami olyan íze vn, amit leírni sem tudok, borzastó szerintem, DoktorB szerint nem vészes. Most kicsit zavar, hogy nem tudom megmondani milyen ízű. Ez lenne az umami? Az ötödik íz? (Majdnem unagi-t írtam... Jóbarátok... Ross)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése