2011. március 22., kedd

káposzta savanyodás

Megnéztem a savanyodó káposztát, szerintem csodás lesz. Igaz a rápirított, gézbecsavart kenyerek szaga orrbanmaradóan fura, maga a káposzta szerintem jó lesz. Ha ez meg lesz, akkor szerintem azt fogom érezni, amit a másikoldalon vezetők úgy hívnak, hogy "sense of accomplishment"... dejó lesz nekem. De nagyon várom, és már 2 napja arról álmodozunk DoktorB-vel, hogy mit fogok belőle csinálni. Rakott káposztát vagy székelykáposztát. Mer nem mindegy. Márcsak tejfölt kéne megtanulnom csinálni, hogy igazán otthon legyek, de talán az tehén vásárlással kezdődne, mert itt a tej cudarállapotú. Van 2 és 4 százalékos. Nem is tej az, csak temperált víz. Mármint nem bizonyos hőfokon tartott, hanem fehér temperával megfestett. (Mint ahogy egy volt osztálytársam festette a haját állítólag. Vörös temperával.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése